آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی محمدحسین حدادیان - میسوزم دلم پر از غمه

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

میسوزم دلم پر از غمه

روزا و شبای ماتمه

دوباره حرف خیمه و عزای پرچمه

شبای فاطمیه هم مثه محرمه

قلبم رو زدم سند به نام مادرم

عزیزترین دعامه مادرم

تا جون دارم غلام مادرم

یازهرا مدد حبیبه علی


[ادامه مطلب...]

مراسم عزاداری شب اول فاطمیه دوم سال ۹۴ - حسینیه فاطمة الزهرا (س)


میسوزم دلم پر از غمه

روزا و شبای ماتمه

دوباره حرف خیمه و عزای پرچمه

شبای فاطمیه هم مثه محرمه

قلبم رو زدم سند به نام مادرم

عزیزترین دعامه مادرم

تا جون دارم غلام مادرم

یازهرا مدد حبیبه علی


ای مادر امید آخرم

ای عشق تو سایه سرم

یه روزی مهدی میرسه رو شونشه علم

برا تو و امام حسن میسازه یک علم

ای مادر دوست دارم به عشق زیر پات

دلم خوشه فقط به یک نگات

همه کسم فدای بچه هات

یازهرا مدد حبیبه علی


ریحانه عزیز مصطفی

ای تنها پناه مرتضی

قسم به گوشه گوشه زمین کربلا

تویی تو مادر تمومیه حسینیا

این اشک من و غم نگاهمو ببین

کرم کن و نزم رومو زمین

میخوام برم حمر من اربعین

یازهرا مدد حبیبه علی


بسم الله به نام کربلا

من هستم غلام کربلا

همیشه مستم از شراب جام کربلا

اسیر روضه های زیر بام کربلا

بی تابم ببین چقد حرم قیامته

حالا که باز شب زیارته

منم دلم به زیر سایته

ای جانم حسین حسین حسین

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی