آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسن حسینخانی - کاشف الکربی و تمنا من

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

شعر خوانی فوق العاده زیبا و حماسی حضرت ابوالفضل(ع)

حسن حسینخانی

کاشف الکربی و تمنا من

پیشنهاد دانلود

 

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 

دریافت

 

متن مداحی :

 

کاشف الکربی و تمنا من

دستهای همیشه بالا من
تو بر این خاک ها بکش دستی
اگر این خاک زر نشد با من
سر سال است مرد مسکینم
نکش از دست خالم دامن
چقدر فاصلست ای دریا
از ظهور مقام تو تا من
تو بزرگ قبیله ی آبی
تو غدیری فراتی اما من

خشکسالم کویر بی آبم
روزگاریست تشنه می خوابم

از نگاه کبوتری وارم
به مقام تو قبطه می بارم
ارمنی هم اگر حساب کنی
دست از تو بر نمی دارم
بده آن مشک پاره ی خود را
تا برای خودم نگه دارم
بی سبب نیست گریه ی چشمم
حسرت صبح علقمه دارم

با تمامی شور و احساسم
آرزومند کف العباسم

زلف ما را ز مشک وا نکنید
شب ما را از آن جدا نکنید
پای ما را به جان خالی مشک

در حریم فرات وا نکنید
دست بر زیرتان نمی آرد

آب ها انقدر دعا نکنید

تیر ها روی این تن زخمی

خودتان را به زور جا نکنید
تازه طفل رباب خوابیده

جان آقا سر و صدا نکنید

 

تا که از مشک پر آب چکید

رنگ از چهره رباب پرید

 

 

 

 

نظرات  (۱)

شاید هزار بار این روضه بی نظیر رو گوش دادم ولی هر بار بیشتر مشتاقم...
یا الله بحق قمر بنی هاشم علیه السلام عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام آقا حیدر عزیز
خیلی التماس دعا
من هم عاشق این روضه عجیب و نایاب شدم
واسه همین خواستم بقیه هم فیض ببرن از شنیدنش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی