آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مرتضی عابدیها - به لطف مادر تو آقا غلام خونگی شدم من

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

پیشنهاد دانلود

یه شور مناجاتی ناب امام حسین (ع)

مرتضی عابدیها

به لطف مادر تو آقا غلام خونگی شدم من


(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


متن مداحی:


یه لطف مادر تو اقا غلام خونگی شدم من

علم به دوش غمت از اون روزای  بچگی شدم من گدای هفتگی شدم من

پرته حواسم به تو اقا کبوتر شکسته بالم

خواهشم تو اینه امسال کربلا تو ، کن حوالم تنگ دلم خرابه حالم

دلتنگی یعنی که با ذکرتت میخوابم ، دلتنگی یعنی که میخوامت اربابم

دلتنگی یعنی جدای از صحن و سرای تو،شبای جمعه در هوای تو گریونم

دلتنگی یعنی سر روس تربت تو میزارم ، بیاد کربلاتم ای یارم  میخونم

ای عشق نابم منم گدا و تویی اربابم

 

 

تو مهربونی کردی اقا مثل زهیر شدم اسیرت

جوونی مو به پات میزارم تا که بشم ، حبیب پیرت یه روز بمیرم تو مسیرت

تویی امیر و من چون میثم از عشق تو به روی دارم

چه قد قشنگه وقتی میگم تویی تو صاحب اختیارم گرم دلم به تو نگارم

دل گرمی یعنی که دستم تو دستاته ، دل گرمی یعنی که دل زیر پاهاته

دل گرمی یعنی هوامو داشته باشی هر لحظه ، دنیای بی شما نمی ارزه جونم

دل گرمی یعنی به روم نیاری چه قده پستم ، بهم نگی برو ازت خستم میخونم

ای عشق نابم منم گدا و تویی اربابم


فایل صوتی:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی