آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی و فوق العاده دلنشین امام حسین (ع)
مهدی رعنایی
یا من ارجوه لکل خیر ، کل الخیر فی باب الحسین



برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید...


متن مداحی:

یا من ارجوه لکل الخیر کل الخیر فی باب الحسین

کل الخیر اشک و شور شین

کل الخیر یعنی یک کلام بین الحرمین

یا من ارجوه لکل الخیر کل الخیر یعنی روضه ها

کل الخیر ناله و بکا

کل الخیر یعنی هروله تو صحن کربلا

یا من یعطی الکثیر بالقلیل حسین الدخیل

یا ایها العزیز انا الذلیل حسین الدخیل

ذکر فطرس و ذکر جبرئیل حسین الدخیل

یا حسین حسین حسین یا حسین حسین حسین

 

یا من ارجوه لکل الخیر کل الخیر تحت قبته

کل الخیر توی روضته هر کس که نوکر تو شد چه با سعادته

یا من ارجوه لکل الخیر دوس دارم مهربونی تو اون صحن اسمونی تو

کل الخیر یعنی هر چی که صلاح بدونی تو

یا من یعطی الکثیر بالقلیل حسین الدخیل

ای تنها عشق ناب و بی بدیل حسین الدخیل

ذکر موسی کنار رود نیل حسین الدخیل

یا حسین حسین حسین یا حسین حسین حسین

 

یا من ارجوه لکل الخیر کل الخیر خیسی چشام

توسلطانی منم غلام کل الخیر یعنی مادرت دعا کنه برام

یا من ارجوه لکل الخیر ای یار اشنا حسین ای مصباح الهدی حسین

کل الخیر یعنی نوکری فقط برا حسین

یا معطی السائل تهننا حسین عشق من

روی این نوکر رو زمین نزن حسین عشق من

اقایی مثل داداشت حسن حسین عشق من

یا حسین حسین حسین یا حسین حسین حسین

 

 

 

فایل مداحی :





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی