آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج عبدالرضا هلالی - راس تو میرود بالای نیزه ها

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

راس تو میرود بالای نیزه ها

من زار میزنم در پای نیزه ها

اه ای ستاره دنباله دار من

زخمی ترین سر نیزه سوار من

با گریه آمدم اطراف قتلگاه

گفتی که خواهرم برگرد خیمه گاه

بعد از دقایقی دیدم که پیکرت

درخون فتاده و برنیزه ها سرت

ای بی کفن چه با این پاره تن کنم

با چادرم تو را باید کفن کنم

من میروم ولی جانم کنار توست

تا سال های سال شمع مزار توست



[ادامه مطلب...]

مراسم شب چهارم فاطمیه اول سال ۹۴ - هیأت رایة العباس (ع) تهران


راس تو میرود بالای نیزه ها

من زار میزنم در پای نیزه ها

اه ای ستاره دنباله دار من

زخمی ترین سر نیزه سوار من

با گریه آمدم اطراف قتلگاه

گفتی که خواهرم برگرد خیمه گاه

بعد از دقایقی دیدم که پیکرت

درخون فتاده و برنیزه ها سرت

ای بی کفن چه با این پاره تن کنم

با چادرم تو را باید کفن کنم

من میروم ولی جانم کنار توست

تا سال های سال شمع مزار توست

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع می باشد.

نظرات  (۱)

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی