آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد طاهری - کجا بودی که من هر لحظه می مردم

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

شب سوم ماه رمضان 96

حاج محمد طاهری

کجا بودی که من هر لحظه می مردم



(برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)



متن مداحی:


کجابودی که من هر لحظه می مردم

کجا بودی شبایی که کتک خوردم بابا جونم

ببین بابا رسیده بر لبم جونم

 ببین بابا کبوده گوشه ی گونم بابا جونم

بگو بابا چرا موهات پریشونه

بگو بابا چرا لب هات پر از خونه

بگو بابا کی از غربت سهیمم کرد

 بگو بابا کی تو این سن یتیمم کرد

بابا جونم  بابا جونم بابا جونم بابا جونم

 

 

نمیدونی بدون تو کجا رفتم

سر بازار و بزم شامیان رفتم

النگو هام نپرس از من کجا مونده

 پر و بالم ببین که زیر پا مونده بابا جونم

چقدر این زجر منو بابایی زجرم داد

 منو میدید به یاد کوچه می افتاد

ازت دورم چقدر این فاصله سخته

 بابا جونم سفر با حرمله سخته

میلرزیدم تو ویرونه شبای سرد

 یه نامردی گرفت از مو بلندم کرد

حسین جان حسین جان



فایل مداحی:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی