آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - میخونم کربلا میسوزم کربلا

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

میخونم کربلا میسوزم کربلا

رویای هر شب و هر روزم کربلا

آروم آروم واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریت واسه همون پائین پات میمیرم من

حسین وای حسین وای

 

[ادامه مطلب...]

مراسم عزاداری شب اول فاطمیه اول سال ۹۴ - هیأت بیت الزهرا (س) 

 

میخونم کربلا میسوزم کربلا

رویای هر شب و هر روزم کربلا

آروم آروم واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریت واسه همون پائین پات میمیرم من

حسین وای حسین وای

 

دلتنگم کربلا دلگیرم کربلا

هرکی میره بهشت من میرم کربلا

هرشب هر روز ر به درم اگه نرم بازم حرم میمیرم من

تو روضه ها یه گوشه با چشم ترم میمیرم من

یه نوکرم پای علم که آخرم میمیرم من

آروم آروم واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریت واسه همون پائین پات میمیرم من

حسین وای حسین وای

 

درمونم کربلا تسکینم کربلا

خوابی که این شبا میبینم کربلا

دارم بازم هوای تو گدای تو فدای تو آخر میشه

فدای تو دلای ما برای تو محشر میشه

با اشکای گریه کنات زخمای تو بهرت میشه

آروم آروم واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریت واسه همون پائین پات میمیرم من

حسین وای حسین وای

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" حلال می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی