آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مجید بنی فاطمه - وقتی دلتنگم نمیشه برم

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

وقتی دلتنگم نمیشه برم

من آروم میشم با عکس حرم

قلبم محتاجه یه جرعه نفس

من باشم با تو همین منو بس

دلتنگی یعنی حال من

دلتنگی شد وبال من

دلتنگی سخت واسه اونکه هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

حرم حرم حرم من و اشک و آه

حرم حرم حرم من و خیمه گاه

حرم حرم حرم من و قتلگاه

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

وقتی دلتنگم نمیشه برم

من آروم میشم با عکس حرم

قلبم محتاجه یه جرعه نفس

من باشم با تو همین منو بس

دلتنگی یعنی حال من

دلتنگی شد وبال من

دلتنگی سخت واسه اونکه هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

حرم حرم حرم من و اشک و آه

حرم حرم حرم من و خیمه گاه

حرم حرم حرم من و قتلگاه

 

دل توی صحن تو مونده فقط

دلتنگت بودم من از شب قبل

دعا کردم از کرامت تو

تقدیرم باشه زیارت تو

اینجا هم مثل کربلاست

اینجا هم روضه تون به پاست

اینجا هم مادرت میاد و برای میخونه

وای از درد فراق من

شب های جمعه داغ من

ناله بی بی فاطمه با یه قلب خونه

حرم حرم حرم هوای مرقد

حرم حرم حرم دلامون دپر زد

حرم حرم حرم مادرت اومد