آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - باید قبول کنم که دیگه میری و

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

باید قبول کنم که دیگه میری و نگاه گرمتو ازم میگیری و

ولی بازم میگم که ترکمون نکن با اینکه میدونم داری میمیری و

میدونم مسافری ولی نمیدونم بدون من میخایی کجا بری

چند روزه که بار این سفر رو بستی و برای پر زدن تو حاضری

این بار هزارمه که التماس من توی چشام پر از طلاتمه

تو اصلا یه کاری کن بگو که رفتنت دروغه اینم حرف مردمه

حرف از من چرا زدی چیزی نمیگذره از اون روزی که خونم اومدی

میخونم نگاهتو میخوایی بری ولی بخاطر علی مرددی

نرو نرو دلم به تو خوشه فراق تو علی رو میکشه 


[ادامه مطلب...]

مراسم شب چهارم فاطمیه اول سال ۹۴ - هیأت فاطمیون


باید قبول کنم که دیگه میری و نگاه گرمتو ازم میگیری و

ولی بازم میگم که ترکمون نکن با اینکه میدونم داری میمیری و

میدونم مسافری ولی نمیدونم بدون من میخایی کجا بری

چند روزه که بار این سفر رو بستی و برای پر زدن تو حاضری

این بار هزارمه که التماس من توی چشام پر از طلاتمه

تو اصلا یه کاری کن بگو که رفتنت دروغه اینم حرف مردمه

حرف از من چرا زدی چیزی نمیگذره از اون روزی که خونم اومدی

میخونم نگاهتو میخوایی بری ولی بخاطر علی مرددی

نرو نرو دلم به تو خوشه فراق تو علی رو میکشه 


دلم خوشه همین که پیشم هستی و چشاتو رو به من هنوز نبستی و

نماز تو نماز حیدرو شکوند یه شب که دید قنوتای یه دستی و

این روزا که بهتری دلم میگه نمونده چیزی به روزای آخری

دق الباب که میکنم تا فضه راه میفته سمت در خودت دم دری

دیدم از شیار در نفس نفس که میزدی همین الآن کنار در

میترسم چه کاریه یه کم برو عقب که درد سر نشه دوباره در

باز تکیه به در ندی به این در اعتمادی نیست با فضه کاش میومدی

این روزا به یاد من میاره که همین جا افتادی نفس نمیزدی

نرو نرو دلم به تو خوشه فراق تو علی رو میکشه 


دلم گرفته از زمونه دلخورم دارم روزای خوبمونو میشمرم

همون روزا که این روزای تلخ و سرد یه لحظه هم نبوده تو تصورم

میدونم دلت پره از اون روزی که رفتی توی کوچه غصه میخوره

اینا رو حسن نگفت میدونی شاهدم چیه خاکای روی چادره

این چادر نشونیه تموم خیمه های روضه های آسمونیه

این چادر همونیه که توی قتلگاه کربلا میبینی خونیه

مثل تو دلم پره یه روز غریب شی هیچکسی به درد تو نمیخوره

قربون غریبی که نشسته قاتلش رو سینه و سرش رو میبره

حسین من غریب مادره حسین من غریب مادره

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

خیلی زیباست

پاسخ:
سلام،
متشکرم از نظرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی