آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حمید علیمی - میخوایی از کنارم بری

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

میخوایی از کنارم بری همه کس و کارم بری

آروم و قرارم بری ولی نمیذارم بری

رحمی به من ای یارم رحمی که گرفتارم

رحمی که من تنها تو رو دارم تو رو دارم

آخه خودت بگو بعد یار چه کنم

با دل دخترت دل زار چه کنم

درو عوض کنم با دیوار چه کنم

مظلومه علی مظلومه علی


[ادامه مطلب...]

مراسم هفتگی ۱۱ اسفند ماه سال ۹۴ - هیأت ام المطائب بابل


میخوایی از کنارم بری همه کس و کارم بری

آروم و قرارم بری ولی نمیذارم بری

رحمی به من ای یارم رحمی که گرفتارم

رحمی که من تنها تو رو دارم تو رو دارم

آخه خودت بگو بعد یار چه کنم

با دل دخترت دل زار چه کنم

درو عوض کنم با دیوار چه کنم

مظلومه علی مظلومه علی


یار نیمه راهم شدی اشک من و آهم شدی

یادم نمیره تو کوچه یه تنه سپاهم شدی

رحمی به شب تارم رحمی گل بیمارم

رحمی که شب غسلت بی یارم بی یارم

با صورت کبود بانو چه کنم

دستم اگه رسید به بازو چه کنم

از اینا رد بشم پهلو چه کنم

مظلومه علی مظلومه علی


چی میشه حالت جا بیاد نفس تو بالا بیاد

دیگه داره وقتش میشه پسرم به دنیا بیاد

رحمی به دل خونم رحمی که پریشونم

لالایی برا محسن چی بخونم چی بخونم

با دل بچه هات بگو من چه کنم

زینب آروم بشه با حسن چه کنم

با گریه های بی کفنم چه کنم

ای بی کفن حسین ای بی کفن حسین

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی