آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - تو دلبرو من مظهرو

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ
تو دلبرو من مضطرو
وا کن پلک ترو رو من نبند درو
اگه میشه بمون اگه میشه نرو
بذار برای ساقی کوثرو نرو
ماکه داریم فقط همدیگه رو نرو
چه با نگاه بچه هات کنم نرو
پدر باشه نبینن مادرو نرو
بودیم کبروترو تا تو شدی کبود ترو نرو
سوی بابا شدی کبوتر نامه برو نرو
بعد این جور بدم امانت پیغمبرو نرو
صدف سلامت باشه گر شکستن گوهرو نرو
آخه نمیاد به تو نزن حرف آخرو نرو
خوشت میاد که قاتلت هی بگه حیدرو نرو
ای وای من ای وای من از غم لیلای من
ای وای من ای وای من چاره کن زهرای من
 
[ادامه مطلب...]
مراسم شب سوم فاطمیه دوم سال ۲۲ اسفندماه سال ۹۴ - هیئت یا فاطمة الزهرا (س) بابل
 
تو دلبرو من مضطرو
وا کن پلک ترو رو من نبند درو
اگه میشه بمون اگه میشه نرو
بذار برای ساقی کوثرو نرو
ماکه داریم فقط همدیگه رو نرو
چه با نگاه بچه هات کنم نرو
پدر باشه نبینن مادرو نرو
بودیم کبروترو تا تو شدی کبود ترو نرو
سوی بابا شدی کبوتر نامه برو نرو
بعد این جور بدم امانت پیغمبرو نرو
صدف سلامت باشه گر شکستن گوهرو نرو
آخه نمیاد به تو نزن حرف آخرو نرو
خوشت میاد که قاتلت هی بگه حیدرو نرو
ای وای من ای وای من از غم لیلای من
ای وای من ای وای من چاره کن زهرای من
 
شدی اسپند نمیشی بند
دست منو نبد با این چهار فرزند
گهوار نشد پسند تابوتم نپسند
این روزا سوژه بگو بخند بمون
اونم تو شهری که با من لجن بخون
ایها منو پیش تو بستنو بمون
اینه پیشه علی تو رو زدن بمون
از یه طرف قنفذ میپرسه مالیاته چند
از اون طرف مغیره میخنده بلند بلند بمون
دومی میگه محرما چی شده نا محرمند بمون
اجل وفاتنا بگو زهر غم و کن قند بمون
تابوت برات ساختم ولی منو تشو میبرن بمون
قبرت رو بکنه علی قبر خودش رو کند بمون
ای وای من ای وای من از غم لیلای من
ای وای من ای وای من چاره کن زهرای من
کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی