آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حسین طاهری - به دوریه تو عادت ندارم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

به دوریه تو عادت ندارم بیا که دیگه طاقت ندارم

شبا بدون لالای تو خرابه خواب راحت ندارم

منو زدن ول شد عروسکم زیر دست و پا

منو زدن بابا به قدر کشت بین کوچه ها

هی نگاه به من و معجرم میکنن

بچه ها هم دارن مسخرم میکنن

بابا ای حسین بابا ای حسین

 

[ادامه مطلب...]

مراسم شب سوم فاطمیه دوم ۲۱ اسفند ۹۴ - هیئن مکلت الزهرا (س) تهران

 

به دوریه تو عادت ندارم

بیا که دیگه طاقت ندارم

شبا بدون لالای تو

خرابه خواب راحت ندارم

منو زدن ول شد عروسکم زیر دست و پا

منو زدن بابا به قدر کشت بین کوچه ها

هی نگاه به من و معجرم میکنن

بچه ها هم دارن مسخرم میکنن

بابا ای حسین بابا ای حسین

 

نگیر سراغی از معجر من ببین

که سوخته موی سر من

به روی نیزه رفت پیش چشام 

سر داداش علی اصغر من

منو زدن با تازیانه هاشون میون خواب

منو زدن بازار برده ها مجلس شراب

مثل لب های تو شد تن من کبود

گفت به من خارجی پیرمرد یهود

بابا ای حسین بابا ای حسین

 

منو مصیبت هر شب تو

چه کرده خیزرون با لب تو

تا حالا صد دفه مرده بودم

اگه نبود باهام زینب تو

منو زدن بابا میسوزه دست و پای دخترت

منو زدن با سیلی و لگد مثل مادرت

وای از این گریه و وای از این غربتم

جای دستای زجر مونده رو صورتم

بابا ای حسین بابا ای حسین

 

دانلود مداحی با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

You've hit the ball out the park! Inreediblc!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی