آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

سینه زدن برای تو با من با من
اذن زیارتم آقا با تو با تو
گریه تو روضه های تو با من با من
قبر و قیامتم آقا با تو با تو
شب اول قبرم منو تنها نذاری
آرزومه تو قبرم رو چشام پا بذاری
حسین آقام آقام آقام


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

 

سینه زدن برای تو با من با من

 

اذن زیارتم آقا با تو با تو
گریه تو روضه های تو با من با من
قبر و قیامتم آقا با تو با تو
شب اول قبرم منو تنها نذاری
آرزومه تو قبرم رو چشام پا بذاری
حسین آقام آقام آقام


اسم منو خدا نوشت قطره قطره
اسم تو رو خدا نوشت دریا دریا
طایفه های ما همه نوکر نوکر
طایفه های تو همه آقا آقا
افتخارمه آقا که یه عمره گداتم
شبا خواب میبینم که توی کرببلاتم
حسین حسین آقام آقام آقام


به روی تل به سر زنان خواهر خواهر
تو قلتگاه مرثیه خون مادر مادر
نشسته رو پیکر تو قاتل قاتل
نشسته رو حنجر تو خنجر خنجر
تو شلوغیه گودال خواهرت تو رسیده
میگه فاطمه ای وای کی سرت رو بریده
حسین آقام آقام آقام

دانلود با لینک مستقیم