آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شب جدایی بغضی که با دیدن زخم تو شکفته

گریه آشکار من راز نهفته راز نهفته

میبینم اما باور کن ای زهرای من باور ندارم

تویی میان این کفن باور ندارم باور ندارم

ناباورانه اطفال تو 

میپرسند از من از حال تو

گرد پیکرت با دیده تر آیند

من ماندم و این خون جگر

می ماندی ای کاش قدری دگر

تا کودکانت از آب و گل در آیند

( زهرا یا زهرا زهرا یا زهرا )

 

[لطفاً برای دانلود مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸ | ۹ مگابایت

 

متن مداحی :

شب جدایی بغضی که با دیدن زخم تو شکفته

گریه آشکار من راز نهفته راز نهفته

میبینم اما باور کن ای زهرای من باور ندارم

تویی میان این کفن باور ندارم باور ندارم

ناباورانه اطفال تو 

میپرسند از من از حال تو

گرد پیکرت با دیده تر آیند

من ماندم و این خون جگر

می ماندی ای کاش قدری دگر

تا کودکانت از آب و گل در آیند

( زهرا یا زهرا زهرا یا زهرا )

 

ببین چگونه به شانه میبرم تو را سرو جوانم

شبانه میبرم تو را ماه نهانم ماه نهانم

به خاک تیره چگونه پنهان کنم آسمان خود را

کجا برم گریه بی امان خود را امان از این غم

پایان ندارد تاب و تبم

لبریز غم است روز و شبم

بعد از تو ای ماه اما لیلی مسهد

رفتی شدم تنها ترین

بی یار و یاور خانه نشین

من و ماندم آه فاما حزنی فسرمد

( زهرا یا زهرا زهرا یا زهرا )

 

یا نبی الله آمده ام باز آورم امانتت را

مپرس از این کبودی و شکستگی ها شکستگی ها

یا نبی الله از دختر خود پرس و جو کن که چها شد

اجر رسالت بعد تو آخر ادا شد آخر ادا شد

 

قد  أُخِذَتِ الرَّهِینَةُ
وَ اسْتُرْجِعَتِ الْوَدِیعَةُ
یا رسول الله/ اینک امانت تو

فَحْفِهَا السُّؤَال‏/ ابا الزهرا
وَ اسْتَخْبِرْهَا الْحَال/ ابا الزهرا
آری ادا شد/ اجر رسالت تو
 

( زهرا یا زهرا زهرا یا زهرا )

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : http://yon.ir/K8oj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی