آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - سائلم دامنتو میگیرم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سائلم دامنتو میگیرم
تا حرم پای پیاده میرم
بخدا هنوز رو حرفم هستم
گفته بودم علوی میمیرم
علوی میمیرم مرتضوی میمیرم
انتقام حرم زینبتو من میگیرم
علی ولی الله علی ولی الله


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۷ مگابایت


متن مداحی :
سائلم دامنتو میگیرم
تا حرم پای پیاده میرم
بخدا هنوز رو حرفم هستم
گفته بودم علوی میمیرم
علوی میمیرم مرتضوی میمیرم
انتقام حرم زینبتو من میگیرم
علی ولی الله علی ولی الله

اسم تو روی لبم وقت وضو
با تو میگیره نمازم آبرو
به دلم میگم به عشق فاطمه
از فضائل شهنشاه بگو
از شهنشاه بگو از دل آگاه بگو
اشهد ان علی ولله بگو
علوی میمیرم مرتضوی میمیرم
انتقام حرم زینبتو من میگیرم
علی ولی الله علی ولی الله

شیر جنگاور کولاک علی
فاتح قلعه افلاک علی
باعث خلقت خاتم الرُسُّل
پایه دوم لولاک علی
سر لولاک بگو از یل بی باک بگو
آدم ابوالبشر از پدر خاک بگو
علی ولی الله علی ولی الله

ای عزیز دل رب العالمین
حرمت قبله مردان زمین
نور عشق تو هدایت گر ماست
تویی معنی هدی للمتقین
ای امام متقین ولایت تو اصل دین
بخدا فقط به تو میگیم امیرالمؤمنین
علوی میمیرم مرتضوی میمیرم
انتقام حرم زینبتو من میگیرم
علی ولی الله علی ولی الله

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • التماس دعا
    پاسخ:
    سلام،
    یا علی سید جان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی