آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - دلم میگه حرم میره حرم

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

دلم میگه حرم میره حرم

حرم میشه پناه آخرم

بذار از دوریمون گریه کنم

بذار تا حس کنم عاشق ترم

هرچقدر من بدم آقا

باز ولی اومدم آقا

جز در خونه شما

من کجا در زدم آقا

رفیق و یار دیرینه

چقدر اسم تو شیرینه

حسین جانم حسین جانم

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۵ مگابایت

 

متن مداحی :

دلم میگه حرم میره حرم

حرم میشه پناه آخرم

بذار از دوریمون گریه کنم

بذار تا حس کنم عاشق ترم

هرچقدر من بدم آقا

باز ولی اومدم آقا

جز در خونه شما

من کجا در زدم آقا

رفیق و یار دیرینه

چقدر اسم تو شیرینه

حسین جانم حسین جانم

 

دلم دسته توئه پای علم

از اون روزی که دنیا اومدم

خیالش راحته از بابتم

منو دستت سپرده مادرم

چون همش دور و برتم

گفته بودم نوکرتم

خورشید آسمونمی

من غلام قمرتم

اونی که دستمو داره

اباالفضل علمداره

علمدار حسین عباس

 

شهادت آرزوی آخرم

فداشم زیر پای دلبرم

دارم جون میکنم کاشکی بیاد

حسین بن علی بالا سرم

هل مناتو هرکی شنید

جز خدا چیزیو ندید

تو با دستات مینویسی

اول اسمشو شهید

دوباره این نوا بر لب

انا عباسک زینب

فداک عمه جان زینب

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/hY8c

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی