آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مجبید بنی فاطمه - همه رفتند و من جا ماندم ای دوست

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

همه رفتند و من جا ماندم ای دوست

ز بخت بد به دنیا ماندم ای دوست

چرا رفتی مرا با خود نبردی

ببین بعد از تو تنها ماندم ای دوست


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۶ مگابایت


متن مداحی :

همه رفتند و من جا ماندم ای دوست

ز بخت بد به دنیا ماندم ای دوست

چرا رفتی مرا با خود نبردی

ببین بعد از تو تنها ماندم ای دوست

عزیز بی گناهم کی میایی

پناه بی پناهم کی میایی

به در مانده هنوز ای یار چشمم

رفیق نیمه راهم کی میایی

ببین بر دیده سوی دیدنم نیست

توانه دادن جان در تنم نیست

چنان آبم نمونده آتشت که

گمانم جسم در پیراهنم نیست

ببین از داغ تو خیلی شکستم

شکستن که چنین از پا نشستم

شکسته دشمنت از بس دلم را

چنان گشتم که نشناسی که هستم

به یادت در نوای آب آبم

چنان تو زیر تیغ آفتابم

تو راحت خفته ای در خانه قبر

ولی من از غمت خانه خرابم

دعایی کن دل آواره ام را

بده چاره دل بیچاره ام را

هنوز از آن سفر دارم برادر

به همره چادر صد پاره ام را

لباس تو در آغوشم برادر

صدایت مانده در گوشم برادر

تو ماندی بی کفن بر خاک صحرا

چگونه من کفن پوشم برادر

سراسر نیزه میبینم به خوابم

نمیخوابم اگر یه دم برادر

تو را بر نیزه میبینم به خوابم

من و کابوس شمشیر و تن تو

تماشای به غارت بردن تو

تو را سر نیزه ها بردند و مانده

برای من فقط پیراهن تو

دلم هر روز سوی نیزه می رفت

که خونت در گلوی نیزه می رفت

چه میشد مثل سرهای شهیدان

سر من هم به روی نیزه می رفت


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/KN05

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی