آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم

دوست دارم تو حرمت شبمو سحر کنم

به ضریحت باشه چشام دقیقا وقت اذون

یه گدا پشت دره یه کاری کن آقا جون

کرببلا بین الحرمین بارون

میباره چشام گریون

برای حسین در شورمو شین

لیلایی و ما مجنون

( حسین آرام جانم روح و روانم )


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۷ مگابایت


متن مداحی :

از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم

دوست دارم تو حرمت شبمو سحر کنم

به ضریحت باشه چشام دقیقا وقت اذون

یه گدا پشت دره یه کاری کن آقا جون

کرببلا بین الحرمین بارون

میباره چشام گریون

برای حسین در شورمو شین

لیلایی و ما مجنون

( حسین آرام جانم روح و روانم )


آقا بین گریه هات یه دعایی کن برام

امسالم که رفت ولی بذار سال بعد بیام

هرچی دارم از توئه منو بردی زیر دین

من میخوام مستی کنم توی بین الحرمین

کرببلا بین الحرمین سینه

میزنمو میبینه

زهرا مادرت زینب خواهرت

خوشبختی اینه

( حسین آرام جانم روح و روانم )


حرم تو پُره از دیوونه سینه زنه

حق داری نخوایم آقا چه نیازی به منه

من نشستم یه گوشه دوتا خانوم رو زمین

دارن خیراتی میدن رباب و ام البنین

کرببلا بین الحرمین سقا

دستمو بیگر آقا

گیریم ما خراب نوکر رباب

جون مادرت زهرا

( حسین آرام جانم روح و روانم )


من همونم که برات عمریه سینه زنم

سگ بی آبرویه قاسم بن الحسنم

روضه ها خونمو نگیر از من خونمو

حاضرم هدیه کنم به رقیه جونمو

کرببلا بین الحرمین شب شد

اسمت ذکر رو لب شد

به لطف خدا منصب منم

نوکریه زینب شد

( حسین آرام جانم روح و روانم )


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/7Rjv

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی