آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - کجایی مادرم تو لحظه های آخرم

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

کجایی مادرم تو لحظه های آخرم

در انتظارتم که برسی بالا سرم

بیا بیا ببین این نفسای خستمو

میون این قفس بال و پر شکستمو

رسیده آسمون صدای ناله های من

خلصنی یا رب دعای این شبای من

برس به داد من خدا خدا خدای من

( غریب آقام آقام غریب آقام آقام آقام )

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۱۱ مگابایت

 

متن مداحی :

کجایی مادرم تو لحظه های آخرم

در انتظارتم که برسی بالا سرم

بیا بیا ببین این نفسای خستمو

میون این قفس بال و پر شکستمو

رسیده آسمون صدای ناله های من

خلصنی یا رب دعای این شبای من

برس به داد من خدا خدا خدای من

( غریب آقام آقام غریب آقام آقام آقام )

 

بی بیا ببین چیزی نمونده از تنم

زنجیر و سلسله به دست  پا گردنم

از تازیونۀ یه ظالم یهودیه

که روی پیکرم پُر جای کبودیه

میخنده دشمنم به اشک چشمای ترم

از طعنه هاش داره میوسزه قلب مضطرم

دلم آتیش گرفت از ناسزا به مادرم

( غریب آقام آقام غریب آقام آقام آقام )

 

به یاد کربلا دوباره نیمه جون شدم

برا غم حسین دوباره روضه خون شدم

بین دو نهر آب با لب تشنه وای من

میون قتلگاه به زیر دشنه وای من

بریدن از قفا سر غریب مادرو

به زیر مرکبا تن عزیز حیدرو

سرش به نیزه رفت جلو چشای خواهرو

( حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام )

 

درسته عاشقم ولی پُر از شکایتم

میشه بازم بگی که دوا میشه حاجتم

نگفتی که باید ا این فراق کنار بیام

آقا تو رو خدا یه بار دیگه بذار بیام

به این شکسته دل آقا نما عنایتی

منت بذار سرم تو که سحاب رحمتی

منو ببر حرم توی شبه زیارتی

( حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام )

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/OxUw

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی