آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

 

زمینه فوق العاده روضه ای حضرت رقیه (س)
امیر کرمانشاهی
خوش اومدی خرابه یتیم نوازی کردی

پیشنهاد دانلود
 

متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...

فایل صوتی :

 

 

 

دریافت

 

 

 

متن مداحی:

خوش اومدی خرابه یتیم نوازی کردی
مگه خودت نگفتی با گوشواره بر می گردی؟؟
سرتو کی بریده ؟؟ کی موهاتو کشیده؟؟
هیچ دختری باباشو شبیه من اینجوری ندیده
من طاقت درد اسارت ندارم
من طاقت دست جسارت ندارم
بسه دیگه منو ببر که خواب راحت ندارم

بابا حسین بابا حسین بابا حسین

با اشک چشم می گیرم خونای رو لباتو
ضربه ی خیزرون بابا شکسته دندوناتو
غم من بی حسابه ، غم بزم شرابه
اینجا زدن ناموس تو بابا انگاری ثوابه
من طاقت قد خمیده ندارم
من طاقت سر بریده ندارم
من طاقت چوبی که تو دست یزیده ندارم

بابا حسین بابا حسین بابا حسین

کاشکی میشد باباجون سر تو رو بشورم
تو پیشونیت شکست و من شکسته شد غرورم
تو که خیلی عزیزی اشک غصه می ریزی
یک دختر سه ساله نمی دونه معنی کنیزی
من طاقت بازار شام و ندارم
من طاقت اون ازدهام و ندارم
من طاقت حراجیِ گوشواره هامو ندارم

بابا حسین بابا حسین بابا حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی