آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی با امام زمان(عج)
#محمد_حسین_حدادیان
اللهم ارنی الطلعه الرشیده


متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...


دریافت مداحی :




دریافت


متن مداحی :




اللهم
ارنی الطلعه الرشیده
دیگه جونم به لب رسیده
آخه چشمام تو رو ندیده

دیده اما
تو رو نشناخته مهربونم
من ازت دور شدم می دونم
ولی چشم انتظار می مونم

من به جون تو بدون تو بیچارم
تو همه کسِ منی و دوستت دارم

ای آقام آقام آقام آقام ای آقام

عطر بارون
نفساتو واسم میاره
با تو پاییزمم بهاره
آسمون غصه ای نداره

اما بی تو
دنیا اشکامو در میاره
جلو چشمام تاریک و تاره
کی به جز تو هوامو داره

من گره زدم دلمو به دلدارم
تو داری گره وا می کنی از کارم

ای آقام آقام آقام آقام ای آقام

من می دونم
می خورم چوب اون گناهی
که منو برده تو سیاهی
یه نگاهی یه نیم نگاهی

آقا جونم
واسه ما هم بکن دعایی
شبایی که تو کربلایی
دم ایوون پایین پایی

با سینه زنات دم حسین می گیری
کی میای و پرچم حسین می گیری

ای آقام آقام آقام آقام ای آقام
  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • سید مهدی حسینی

شور امام زمان

محمد حسین حدادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی