آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور دلنشین و حماسی امام حسن (ع)
سعید قانع
اگه حسینی شدم و پیرهن مشکیم به تنه

پیشنهاد دانلود...

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


فایل صوتی :

 
 

دریافت

 

متن مداحی:



اگه حسینی شدم و پیرهن مشکیم به تنه
اگه همه می شناسنم که آره این سینه زنه
دست کریم تو کاره و ، دعای خیر حسنه

به تو مدیونم همه چیمو
همه ی عمر و زندگیمو
دونه دونه اشک چشامو
لحظه لحظه این نوکریمو

به فدای کرم تو ، قیامت علم تو
آره رویاش قشنگه ، یه روز میام حرم تو

همیشه بهت گفتم آقا ، فقط اینه آرزومون
راهی بشیم سمت مدینه ، با بیرق هیئتمون
آخر یه روز بطلبی ما رو ، توی بقیع راه بدیمون

شروع میشه تو بقیع ایشالا
ساخت ضریح آینه کاری
مثل امام رضا شما هم
یه گنبد طلایی داری

به فدای کرم تو ، قیامت علم تو
آره رویاش قشنگه ، یه روز میام حرم تو

اینقده کرم داری که گفتی صحن و سرا برا حسین
مزار من یه قبر خاکی ، گنبد طلا برا حسین
هر چی که غربته برا من ، این زائرا برا حسین

بانی این گریه های من
تویی شاهه شاه بی کفن
کل عالم می گه حسین
اما ارباب می گه حسن

به فدای کرم تو ، قیامت علم تو
آره رویاش قشنگه ، یه روز میام حرم تو
 
 
کانال تلگرام ما :

https://telegram.me/matnsabk

 

  • ۹۵/۱۰/۰۵
  • سید مهدی حسینی

سعید قانع

شور امام حسن

متن شور جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی