آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - به سرم شور کربلا دارم

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

شور امام حسین (ع)

حسین طاهری

«به سرم شور کربلا دارم »


 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 

دریافت

 

متن مداحی :
 
 

به سرم شور کربلا دارم

به لب اللّهم الرزقنا دارم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

برای تو هلاکم همیشه سینه چاکم

یه شبه جمعه ای کاش تو حرم کنن خاکم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

 

یه سلام میدم من رو به گنبد

به نیابت از سلطان مشهد

همه خاطرات خوبم کربلا کربلا کربلا

به سینه برات میکوبم کربلا کربلا کربلا

ناله دم غروبم کربلا کربلا کربلا

الهی که مدینه شبیه کربلا شه

مثه همین حرم کاش برا امام حسن باشه

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا



تو حرم راه میرم سرگردونم

زیارت عاشورا رو می خونم

میگیره دلم پر و بال کربلا کربلا کربلا

به خدا که میرم از حال کربلا کربلا کربلا

می خوره چشام به گودال کربلا کربلا کربلا

آقامو سر بریدند، به خاک و خون کشیدند

رو تن بی سرش آه ، همه با سم اسب کوبیدند



 

 

 

 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی