آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


شور فوق العاده دلنشین
سید مجید بنی فاطمه
به تو دل سپردنم عاقبت بخیریه

 


 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 

دریافت

 
متن مداحی :

 

به تو دل سپردنم عاقبت بخیریه
الهی فدات بشم وسط حسینیه
با تو بهترین روزای عمرمو محرما سپری کردم
هر جا پرسیدن چطور عمرت گذشت فوری می گم نوکری کردم
بیاد دنیامو بگیر اشک چشمامو نگیر
دلخوشم به پرچمت دلخوشی هامو نگیر
حسین واااااااااااای

بذا خیس خیس بشم زیر بارون نیگات
واسه بی بال و پرا خیلی ارزونه نیگات
از من بی سر و پا جدا نشی فقط به تو دلخوشم آقا
به خدا از غم دوریت خودمو یه روز برات می کشم آقا
تو پناه دلمی فرصت دوبارمی
من ازت دورم ولی ، همیشه کنارمی
حسین واااااااااااای

حس دوری از حرم ، حس دل مردگیه
شور و شوق کربلات ، تموم زندگیه
به خدا عزیز تر از جونمو خونوادمو بچمی آقا
و تصدق کربلا به نوکرا تو رو خدا اربعین آقا
بی قراری می کنم ، تا منو صدا کنی
می خوام اشکامو فقط ، نذر کربلا کنی
حسین وااااااااااااااای

 

 

 

 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی