آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


شور روضه ای امام حسن (ع)
سید رضا نریمانی
خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 





متن مداحی :


خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه
خواب دیدم غلام سیات الان توی حرمه
خواب دیدم غذای حضرتی الان حرم میدن
نذر اون شاهی که کارش فقط کرمه
خواب دیدم شهادتش دسته ها تو حرمن
من و دست کشیدن از عشق حسن ابداً
خواب دیدم مادرشم درست دم حرمه
همه با حضرت زهرا هم قدم شدن
با تو چقدر قشنگه محشرم
سایه تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا
کنیزه بچه هاته مادرم

اللهم ارزقنا حرم

از همون بچگی من غلام این درتم
عشق من به ساحتت یکی دو روزه که نیست
حالا که چشام برا غمت شده خیس خیس
بیا بالا غیرتاً اسم منم بنویس
تو قبول کن این کم و از همه مون آقا جون
هر کسی به وسعش آقا خرج روضه رو داد
مادرت فاطمه دستاشو یه روز می گیره
اونکه با خستگی پا روضه ی آقا میاد
عشق تویه تموم باورم
سایه تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا
کنیز بچه هاته مادرم

اللهم ارزقنا حرم

خواب دیدم دست رو سرم کشیده مهربونم
گفت یه چند خطی براش یه روضه ای بخونم
روضه ای که با دمش بند اومده زبونم
زیر گریه زد آقام هی می گفت جوونم
نشد آخر تو کوچه حسن بشه سپرت
این یه زخم می مونه رو دل عزیز پسرت
تو چه حالی میشی وقتی که جلو چش تو
یکی دست بلند کنه رو صورت مادرت
روضه یه حرفه ، ای جوان ننه
قدم شکسته قد کمان ننه
کابوس هر شبم اینه میگم
اگه میشه یه کم بمان ننه

غریب مادر آقام حسن


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی