آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

 

شور ناب و مناجاتی امام حسین و کربلا

مهدی مختاری

شبا تو عالم خیال ، از رو زمین جدا میشم

 

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 


دریافت

 

متن مداحی :

 

 

 

 

شبا تو عالم خیال ، از رو زمین جدا میشم

چشامو باز می بندم و ، راهی کربلا میشم

دور ضریح می گردم و ، زائر خوبیات میشم

زندگیمو برات می دم ، مقیم کربلات میشم

رویای شب هامه ، تسکین دردامه ، حرم آقامه ، کربلا کربلا

بارون چشمامه ، لرزش دستامه ، ذکر رو لبهامه کربلا کربلا

حاجت دنیامه ، حسرت شاهانه ، بهترین رویامه کربلا کربلا

این دل تنگم باز هوایی شد

شکر لله باز ، کربلایی شد

 

انت فی قلبی اباعبدالله

 

شکر خدا که زنده ام ، از دم حیدری تو

آفریده خدا منو ، واسه ی نوکری تو

نوکری تو منصبم ، شال عزات رو گردنم

شکر خدا که عمریه ، برا تو سینه می زنم

کار ما نوکری ، کار تو دلبری ، از ما دل می بری ثارالله ثارالله

شاهی و سروری ، از عالمی سری ، واللهه محشری ثارالله ثارالله

از همه برتری ، هی منو می خری ، کربلا می بری ثارالله ثارالله

شب ها تو هیئت ، می کنم حست

مست و مجنونم ، می کنه اسمت

 

انت فی قلبی اباعبدالله

 

سفینه النجات من ، بزم عزاتو دوست دارم

سینه زنی و هروله ، تو هیئتا تو دوست دارم

کبودی رو سینه ی سینه زناتو دوست دارم

میون هروله آقا ، به سر زناتو دوست دارم

دوست داراتو عشقه ، نوکراتو عشقه ، بانی ها تو عشقه ، ثارالله ثارالله

روضه هاتو عشقه ، عاشقاتو عشقه ، دنیا با تو عشقه ، ثارالله ثارالله

پرچماتو عشقه ، بیرقاتو عشقه ، کربلاتو عشقه ، ثارالله ثارالله

تا تو رو دارم ، از غم آزادم

سند دل رو ، دست تو دادم

 

انت فی قلبی اباعبدالله

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی