آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور ناب و دلنشین امام حسین (ع)

حسین سیب سرخی

خبر داری که این روزا فقط یاد تو میفتم

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


فایل صوتی :

 

 
 

دریافت

 

 

 

متن مداحی :

 

 

 

خبرداری که این روزا فقط یاد تو میفتم
من آخر می میرم واست نگاه کن کی بهت گفتم
حرف دیروز و امروز نیست
نوکریم از قدیمه
اگرم آبرویی هست
از همین نوکریمه
هر چقدر روسیاهم من
اربابم کریمه
بهتر از تو نداریم
همه می گن به والله
روزیمون با حسینه بگو الحمد الله
یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله (3)

 

تا وقتی که نفس دارم
فقط دور تو می گردم
هوامو داشته وقتایی
که فکرشم نمی کردم
برا نوکری ارباب
همه ی زندگیمه
الهی تا دم مرگم
با تو باشم همیشه
اگه یک روز نیام هیئت
روزم شب نمی شه
روی سینم مدال نوکریت می درخشه
یه سفارش کنی تو خدا ما رو می بخشه
یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله (3)

 

منو می شناسی که آقا
جوونیمو برات دادم
شنیدم نوکرت بودن
همه عمر آب و اجدادم
بی تو از صبح عبادت هم
بخدا بندگی نیست
توی چشمام به جز اشک و غم و شرمندگی نیست
بی حسین زندگی اصلا اسمش زندگی نیست
تا تو رو دارم آقا
جای دلواپسی نیست
توی قلبم به جزء تو جای دگ کسی نیست
یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله (3)

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی