آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی رعنایی - دلم اسیر دام حسینه

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ


واحد دلنشین امام حسین(ع)
مهدی رعنایی
دلم اسیر دام حسینه، اوج عروجم بام حسینه


پیشنهاد دانلود



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


دلم اسیر دام حسینه
اوج عروجم بام حسینه
مستی من از جام حسینه
ذکر جنون هر شبم نام حسینه
آهوی وحشی دلم رام حسینه
شاه کربلا حسین ماه کربلا حسین
مقصود مسافرِ راه کربلا حسین
به لب دعا دارم شور و نوا دارم
من آبرومو از شهید کربلا دارم
آقام حسین جانم (2)
آقام حسین(2) آقام حسین جانم


قبله ی هستی کرببلاته
مرکز مستی صحن و سراته
آبروی ماه اشک عزاته
خلعت شاهی به خدا پیرهن سیاته
دست تو دائم رو سر سینه زناته
ای تاج سرم حسین ارباب کرم حسین
با من مهربون تر از ، پدر و مادرم حسین
بر من بی مایه ، عشق تو سرمایه
بذار بیام به پابوست ، قاطی مشایه
آقام حسین جانم (2)
آقام حسین(2) آقام حسین جانم


وقت میشینم تو هیئت تو
موقع ذکر مصیبت تو
یا وقت سجده رو تربت تو
حس می کنم که اومدم زیارت تو
ایشالا شاملم بشه شفاعت تو
مرز خیر وشرحسین ، حرف چشم تر حسین
آتیش دلم برات ، میشه شعله ور حسین
با دل شیدا گفت ، به عشق زهرا گفت
هر کی ابدوالله ما ننسی حسینا گفت
آقام حسین جانم (2)
آقام حسین(2) آقام حسین جانم






 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی