آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


واحد شلاقی
عبدالرضا هلالی
روی قبرم بنویسید که نوکر بودم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :

 روی قبرم بنویسید که نوکر بودم
 
من غلامی به در خانه حیدر بودم
 
فخرم اینست دویدم همه جا پشت سرش
 
در رکاب ولی ا... چو قنبر بودم
 
بنویسید در این بزم مقرب بودم
 
چون مرید علی وحضرت مادر بودم
 
بنویسید جداییِ و من و کرببلا
 
بنویسید که لب تشنه و مضطر بودم
 
" من شدم حلقه به گوش در میخانه عشق "
 
چون مسلمان دو چشمان قلندر بودم
 
بنویسید رقیه، بنویسید عطش
 
غرق تب از عطش روضه اصغر بودم
 
هر چه دارم همه از خوبی مادر دارم
 
او دعا کرد، اگر نوکر اکبر بودم
 
از ازل ریزه خور سفره زینب بودم
 
روی قبرم بنویسید که نوکر بودم





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی