آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی



واحد سنگین حضرت علی اکبر (ع)
سید مهدی حسینی
هیئت عشاق الزهرا (س)قاین
رهسپاری سوی میدان ای تمام حاصل من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :

رهسپاری سوی میدان ای تمام حاصل من

می‌روی ای سرو رعنا می‌بری‌با خود دل من

ای به قربان نگاهت         دست حق پشت و پناهت

تا که برگردی ز میدان          مانده چشمانم به راهت

علی اکبر علی اکبر

تشنه کامی جان بابا بر لبانت جا گرفته

دیدن این حالت تو هستی بابا گرفته

ای جوان مه لقایم         این بود ماتم برایم

من ندارم قطره آبی     تا که سیر آبت نمایم

علی اکبر علی اکبر

می زند آتش به جانم رنگ زرد صورت تو

پیش روی من قدم زن تا ببینم قامت تو

سرو رعنا پیکر من           رفتی آخر از بر من

اُف بر این دنیای فانی      بعد تو ای اکبر من

علی اکبر علی اکبر




 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی