آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور حضرت زهرا (س)

سید مجید بنی فاطمه

از سر سفره مادر پا گرفتم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


از سر سفره ی مادر پا گرفتم
گوشه کناری تو هیئت جا گرفتم
واسه مریضم تو روضه ت شفا گرفتم
فاطمیه ها بی قرارم
مادرمو خیلی دوس دارم
وقتی دلتنگم زودی میرم
عکس مدینه رو ( میارم ) 3
شبا شبای صاحب عزاست
به روی لب همه این نداست
بهشت زیر پای مادراست


از سر سفره ی مادر پا گرفتم
گوشه کناری تو هیئت جا گرفتم
واسه مریضم تو روضه ت شفا گرفتم
فاطمیه ها بی قرارم
مادرمو خیلی دوس دارم
وقتی دلتنگم زودی میرم
عکس مدینه رو ( میارم ) 3
شبا شبای صاحب عزاست
به روی لب همه این نداست
بهشت زیر پای مادراست


تا نفس آخر من بی قراره
توی قیامت بیارم در کنارت
آرزوی من همینه دیدن مزار
با یادت قلب من آرومه
عشقم از حال من معلومه
تنها افتخارم تو دنیا
نوکریه شما خانومه
ببین دل منه پرپرت
ببین بی قرار نوکرت
منم فدایی دخترت
بهشت زیر پای مادراست



دو آرزو به دل مادرم ماند :
حرم برای حسن .....
کفن برای حسین ....
ابوالفضل .....
علی ..... علی .....





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی