آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

روح الله بهمنی - وای الهی که بمیره حیدر

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ

شور روضه ای حضرت زهرا (س)

روح الله بهمنی

وای ، الهی که بمیره حیدر




[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


وای، الهی که بمیره حیدر
داره می بینه رفتنت رو
دلم نمی یاد اما باید
کفن کنم دیگه تنت رو
وای، چقدر کبوده صورت تو
سه(دو) ماه گرفتی از علی رو
برای غسل پیکر تو
چی کار کنم با زخم پهلو
دلم گرفته ، ازین مدینه
الانه وا بشه دوباره زخم سینه
دارم میلرزم ، که نیمه جونم
باید نماز میت و برات بخونم


وای، به جای من دیگه از امشب
بغل میگیری محسنم رو
به کی بگم که پیش چشمام
زدن تو کوچه ها زنم رو
کاش،که من به جای تو میمردم
چی کار کنم که دیگه دیره
ازین در آتیش گرفته
یه تابوته که داره میره
منو حلال کن ، گل کبودم
منو ببخش که شوهر خوبی نبودم
به روی قلبم ، نشسته داغی
دیدم که از تنت چیزی نمونده باقی


وای، داری میری ازین مدینه
بدون تو کارم تمومه
نمیشه باورم بعداز تو
تنت رو تو ی قبر میزارم


وای، به جای پیکر تو روی
سرم باید که خاک بریزم
باید که فاتحه برای
خودم بخونم ای عزیزم







 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی