آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


شور مناجاتی با امام حسین (ع)

امیر کرمانشاهی

نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

 

نوکرخوبی نبودم خودمم میدونم آقا

ولی من هرچی که باشم پای تو میمونم آقا

دم غروب میگیره دلم نگو حرم که میره دلم

همه رفیقام رفتن من موندم و آه

جون هر چی مرد قسم اگه به کربلا

برسم براتو میمیرم تنها با یه نگاه

میبینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز

میبینی آقا چقدر حرم ندیده مونده هنوز

میبینی آقا ... میبینی آقا ... میبینی آقا

 

نوکرخوبی نبودم خودمم میدونم آقا

ولی من هرچی که باشم پای تو میمونم آقا

 

شنیدم شبهای جمعه حرمت داره چه حالی

مادرت میرسه از راه دوباره جای ما خالی

اگه بشم مسافر تو یه شب جمعه زائر تو

 دیگه دلم آروم آرومه آقا

یه دل سیر نگات کنم و تو حرمت صدات کنم و

دیگه نمیخوام چیزی از تو به خدا

میترسم آقا دم آخری نیای بالاسرم و

میترسم آقا بمیرم نبینم آخرش حرم و

 

نوکرخوبی نبودم خودمم میدونم آقا

ولی من هرچی که باشم پای تو میمونم آقا

 

به خدا غم یه دنیا میشینه میون سینه ام

هردفعه یه جایی عکس حرم تو رو میبینم

دیگه رسیدم آخر خط حالابرام تو موندی فقط

آخه نمیتونم از تو دل بکنم

منم و آرزوی حرم کجا رو دارم آخه برم

چی میشه پایین پات سینه بزنم

می شناسی من و همونم که رو زدم به تو همیشه

می شناسی من و مگه من حرم برم آخه چی میشه

 

نوکرخوبی نبودم خودمم میدونم آقا

ولی من هرچی که باشم پای تو میمونم آقا

 





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی