آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مداحی درخواستی کاربران محترم

شور قتلگاهی و روضه ای حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع)

مهدی رعنایی

بضعه منی می خونم از ته دل بضعه منی



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

بضعه منی می خونم از ته دل بضعه منی

مادر خوبم حرف رفتن و نزن نداری سنی

بضعه منی

همه امیدم از کسی به جز شما خیری ندیدم

شکر خدا که پیرهن مشکی شده لباس عیدم

همه امیدم

به که چه سالی بشه امسالم  گریه بر تو احسن الاحوالم

اگه نوکرت باشم بی بی جان  پادشاهی می کنم بر عالم

نگاهی فدات بشم الهی

 

حسین منی و انا من حسین ، حسین منی

زاده ی آدم یکی از فداییات زعفر جنی

حسین منی

سلطان قلبم گیر و دار عشق تو میکنه جلبم

تویی مرادم در آستان تو همیشه کلبم (مستم)

سلطان قلبم

کاری واسه دل آشوبم کن  جون مادرت فقط خوبم کن

توی لوحی که تو دستت داری بنویس اسمم و مکتوبم کن

نگاهی بسمه روسیاهی

 

به سوز و سازیم ، برای مادرمون حرم می سازیم

پای ضریحش ، میشینیم کیف می کنیم بهش می نازیم

حرم می سازیم

دلم گواهه پسر حضرت زهرا توی راهه

خدا می دونه روز دشمنای فاطمه سیاهه

دلم گواهه

دیگه داره پر میشه پیمونه می رسه اون که به غم درمونه

میاد و قاتلای مادر رو جلوی چشم ما می سوزونه

نگاهی فدات بشم الهی

 

گریم گرفته مثل بچه مرده ها دلم گرفته

کدوم گناهم من از تو و تو رو ازم گرفته

گریه ام گرفته

دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته

بده پناهم نوکرت بهونه ی حرم گرفته

دلم گرفته

با خودم تو روضه خلوت کردم  با خودت خصوصی صحبت کردم

من یه کربلا می خوام بی تابم   که بگی باشه عنایت کردم

نگاهی بسمه رو سیاهی

 

یادم نمی ره صدا تازیونه رو یادم نمی ره

لکه ی خون روی درب خونه رو یادم نمی ره

یادم نمی ره

دلم شکسته ، یکی دستای بابام علی رو بسته

خدا کمک کن ، مادرم تو کوچه رو خاکا نشسته

دلم شکسته

می بینم شب تا سحر می سوزه  گریه کردنش کار هر روزه

ولی با دست شکسته مادر  پیرهن حسینشو می دوزه

نگاهی فدات بشم الهی

 

دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم

خودت می دونی که فقط خود تویی دوای دردم

دورت بگردم

آرزو دارم حتی شد جنازمو حرم بیارن

آروم میگیرم سرمو پایین پات اگه بزارم

آرزو دارم

منو به عشقت چه راغب کردی  خیلی زندگیمو جالب کردی

شنیدم تو روضه های قاسم   یه شبه طیب و طیب کردی

نگاهی بسمه روسیاهی

 

 




 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی