آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمدرضا بذری - ظرف سه ماهه تا شدی زهرا

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

زمینه روضه ای حضرت زهرا (س) و فاطمیه

محمدرضا بذری

ظرف سه ماهه تا شدی زهرا



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

ظرف سه ماهه تا شدی زهرا

هم قد بچه ها شدی زهرا

عصا به دست حالا شدی (زهرا)3

یه دنیا غم توی چشات

عوض شده طرز نگات

مگه غریبه ام برات (زهرا)3

بری تو دلخون میشم خانم بی سرو سامون میشم خانم

بعد تو حیرون میشم

بمونی ممنون میشم خانم دوباره جوون میشم خانم

وگرنه کمون میشم خانم

 (امون امون از جدایی)4

 

وای خونه نشینت کردنت حیدر

نبینم غصه خوردنت حیدر

شدم وبال گردنت (حیدر)3

تورو به جون حسنم

غم نخور بعد رفتنم

باید ازت دل بکنم (حیدر)3

یار مهربون من علی  علی هم زبون من علی

گریه نکن جون من علی

در هم نکش ابروتو علی  بغل نگیر زانو تو علی

بذار ببینم روتو علی

 (امون امون از جدایی)4

 

پره درده روز و شبت مادر

عجل وفاتی رو لبت مادر

فکری کن واسه زینبت (مادر)3

میخندی تو اوج زاری

هی منو میدی دلداری

برام زوده خونه داری (مادر)3

چشای پر نم داری نرو قد بابام غم داری نرو

خبر ز عالم داری نرو

سپر بلات میشم نرو من خودم عصات میشم نرو

بخدا فدات میشم نرو

 (امون امون از جدایی)4





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی