آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

پیشنهاد دانلود

شور مناجاتی امام حسین (ع)

محمد اسداللهی

دلم گرفته دلی که بی تابه شبا نمی خوابه

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


 

دلم گرفته دلی که بی تابه

شبا نمیخوابه به یاد اربابه خیلی خرابه

منی که دلتنگم تو شدی اهنگم

اره ببین لنگم گداتم آقا

خودمو میشناسم به دوری حساسم

بذار توی کاسم براتم آقا

برات کربلای تو حق منه

گریه تو روضه های تو حق منه

سینه زدن برای تو حق منه

بگی بمیر بخاطرم حق توئه

هر چی بگی من حاضر حق توئه

منتظر اوامرم حق توئه

تو قلبا بیرق داری آقا

به گردنم حق داری آقا

 

 

خدا میدونه حالی که من دارم

سحرا بیدارم چجوری میبارم ابر بهارم

منی که بارونم بی سر و سامونم

دنبال می خونم بده نشونی

با تو نوا دارم حال و هوا دارم

خاطره ها دارم خودت میدونی

تو که میدونی کربلا حق منه

نگاه به گنبد طلا حق منه

بوسه زدن پایین پا حق منه

اگه بگیری جونمو حق توئه

اگه بریزی خونمو حق توئه

بسوزونی درونمو حق توئه

تو قلبا بیرق داری آقا

به گردنم حق داری آقا

 

 

شبای جمعه تو حرمت غوغاست

انگاری عاشوراست زائر تو زهراست یه روضه برپاست

منی که می نوشم دخیل شش گوشم

مشغول چاووشم بازم میخونم

ای غریب مادر اربابم ای بی سر

نذر علی اصغر نذر تو جونم

دیدن روی ماه تو حق منه

یه گوشه از نگاه تو حق منه

روضه قتلگاه تو حق منه

سر تو شد نیزه نشین حقت نبود

این خار و خاشاک زمین حقت نبود

سنگ جفا زخم جبین حقت نبود

حسین غریب مادر

 

 



 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی