آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


فاطمیه

زمینه دلنشین حضرت زهرا (س)
محمد رضا بذری
مادر حسن مادر حسین نرو ای ماه مهربونم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :

مادر حسن مادر حسین
نرو ای ماه مهربونم
فاطمه ای تازه جوونم
(کجا میری وصله ی جونم)2

نتونستم تو رو یاری کنم    ببخش علی رو
نشد حتی برات کاری کنم   ببخش علی رو
حلالم کن خانم شرمندتم     زخمت عمیقه
(نشد از تو پرستاری کنم     ببخش علی رو)2

دل پریشونه  خانم خونه
یه بار دیگه ابالحسن صدام کن

شبای تیره  دلم میگیره
توی نمازات فقط دعام کن

چراغو خاموش نکن    پاشو زهرا
منو سیاه پوش نکن     پاشو زهرا
علی بی تو می میره   فاطمه جان
منو فراموش نکن پاشو زهرا
(مرو مرو مرو مرو   مرو زهرا)4


مادر حسن مادر حسین
نفس بکش       نیلوفر من
حرفی بزن ای  همسر من
آبی بخور        کبوتر من

پاشو یار وفادار علی      علی غریبه
پاشو تنها طرفدارعلی     علی غریبه
تو مدینه شدم انگشت نما  بهم میخندن
پاشو ای تک هوادارعلی  علی غریبه

پاشو قناری       سِنی نداری
روی پرت چرا پر از شکافه

این بی قراری  این لاله کاری
گمون کنم که رد غلافه

همه تنت کبوده        حلالم کن
رفتن براتو زوده      حلالم کن
فضه میگفت که پشت  در خونه
فضا برات کم بوده   

(مرو مرو مرو مرو   مرو زهرا)4


مادر حسن مادر حسین
با غم و غصه در ستیزم
باور نمیکردم عزیزم
یه روز رو جسمت آب بریزم

فدای زخمای بالت بشم           وای از زمونه
نشد حتی کمک حالت بشم       وای از زمونه
نمیشد باورم  تاج سرم         هر گز تو عمرم
بیاد اون روز که غسالت بشم   وای از زمونه

دورت بگردم    فکر نمیکردم
روزی ترکم کنی ای گل نازم

گل امیدم       خواب نمی دیدم
که با دستام برات تابوت بسازم

مشت علی وا شده   نرو زهرا
پشت علی تا شده    نرو زهرا
حرف اهالی شهر     مدینه
علی بی زهرا شده  نرو زهرا


(مرو مرو مرو مرو   مرو زهرا)4




 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی