آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


فاطمیه
زمینه روضه ای حضرت زهرا (س)
حاج محمود کریمی
تو تو بستری دلگیرم شبای آخری دلسیرم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :



تو ، تو بستری دلگیرم

شبای آخری دلسیرم

بدون من بری می میرم ، می میرم ، می میرم

 

چقدر خزونه چشات دلگیره ، دلم بهونه برات میگیره

خونه بدون صدات زندونه ، علی بدون نگات می میره

وای ... من می میرم اگه تو از کنارم بری

اصرار نکن نمی تونم بزارم بری

 

اشک ما به پات می ریزه

خواهش بچه هات ناچیزه

خونه بی خنده هات پاییزه ، پاییزه ، پاییزه

 

بازم همه نفسات خونینه ، بازم گوشه ی لبات خونینه

حسن دوباره باهات تب کرده ، ببین چشای گلات خونینه

 

وای ... آروم بگیر حالا که کنج این بستری

اصرار نکن نمیتونم بزارم بری

 

من می میرم اگه تو از کنارم بری

اصرار نکن نمی تونم بزارم بری

 

دل نگو دلم ویرونه ، یه چیزی تو دلم میخونه

داغ تو رو دلم می مونه ، می مونه ، می مونه

 

چرا خمیده تر از دیروزی ، چرا برا حسن هی می سوزی

چرا با شهادتین این شبها ، پیرن برای حسین می دوزی

 

وای ... گریه نکن داره می باره اشکه حسین

از حال نرو برا لبای خشک حسین

 

من می میرم اگه تو از کنارم بری

اصرار نکن نمی تونم بزارم بری




 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی