آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی رسولی - نفس نفس نزن تو رو به روی من

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ب.ظ

مداحی ارسالی کاربران محترم

فاطمیه

زمینه روضه ای حضرت زهرا(س)

مهدی رسولی

نفس نفس نزن تو رو به روی من



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


نفس نفس نزن تو رو به روی من

کنار من بمون ای آرزوی من

شبیه تو برام نمونده بال و پر

یه چن شبه که زل زدم به میخ در

برا تو گریه می کنم تو هم برای من

فدای تو بشم که تو شدی فدای من

میگم نرو ولی اگر می ری عزیز دل

یه بار بغل بگیر تو محسن و به جای من

آه واویلا

 

ببین که آه تو آتیش به دل زده

تو رو خدا علی خجالتم نده

بشین و اشک تو بریز رو این چشام

تا که خنک بشه تب کبودیام

بشین یه گوشه گریه کن علی برای من

تو می مونی و گریه های بچه های من

به زینبت بگو یه روزی توی قتلگاه

ببوسه حلق خونیه حسین و جای من

آه واویلا

 

میون بسترت شبیه بارونی

داری با رفتنت پامو می لرزونی

بدون تو بدون اسیر غم می شم

چطور دلت میاد بری تو از پیشم

چی میشه جای دیگرون برام دعا کنی

به جای زینبت در و به روم تو واکنی

تموم آرزوی من فقط همینه که

یه بار مثه قدیم بازم منو صدا کنی

آه واویلا

توجه: قسمت ترکی این نوحه بعلت اینکه اشتباه لغتی نداشته باشه تایپ نشد ...





 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی