آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

فاطمیه

زمینه حضرت زهرا (س)

سید رضا نریمانی

زیر لبت عجل وفات هی دم به دم می خونی


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


زیر لبت عجل وفات هی دم‌به‌دم میخونی
نکنه که میخوای بری پیش علی نمونی
زهرای من تنهام نذار تو بی‌کسی اسیرم
اگه بری تو غم و درد دق میکنم میمیرم

روز و شب همه‌ش گریونم
از غمت دارم میخونم
این دو روزگارم تلخه
غصه میشه آب و نونم

به غم اسیرم مادر حسن مادر حسین
من بی‌تو پیرم مادر حسن مادر حسین
چشاتو وا کن نگو نمیشه نگو نمیشه
بی‌تو میمیرم مادر حسن مادر حسین

«بی‌تو میمیرم، مادر حسن مادر حسین»

زهرای‌من ببخش منو این‌همه غم کشیدی
بعد نبی تو زندگی یه‌روز خوش ندیدی
پاشو خانم یه‌بار دیگه اسم منو صداکن
این‌بار بیا وقت نماز براخودت دعاکن

زخم بال تو خوب میشه
آره حال تو خوب میشه
کار خونه رو کمتر کن
قد دال تو خوب میشه

یاس بهاری مادر حسن مادر حسین
پاشو قناری مادر مادر حسن مادر حسین
قدت خمیده پاشو خانمم پاشو خانمم
سنی نداری مادر حسن مادر حسین

«سنی نداری، مادر حسن مادر حسین»

دل حسن خونه هنوز از کوچه‌ی غریبی
میخونه باز وقت نماز ذکر أمَّن یُجیبی
چشم پرغم باسوی کم تو معرض نگاها
تو کوچه دنبال چیه دست میکشه رو خاکا

چند روزه حسن گریونه
از غم فراق میخونه
تنها غصه‌ی من اینه
مادرم هنوز جوونه

ای یاس پرپر مادر حسن مادر حسین
سوره‌ی کوثر مادر حسن مادر حسین
علی بمیره چقدر غریبی چقدر غریبی
غریب حیدر، مادر حسن مادر حسین

«غریب حیدر، مادر حسن مادر حسین»





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی