آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حنیف طاهری - کعبه ی دل من اماممه

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

فاطمیه

زمینه حماسی و ناب حضرت زهرا(س)

شب اول فاطمیه اول 95

کربلایی حنیف طاهری

کعبه ی دل من اماممه



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :

کعبه ی دل من اماممه

باعث قعود و قیاممه

حج من صلات و صیاممه

علی اماممه

تا نفس بگیرم، نفس به پای، علی می زنم

حالا که غریبه، فدائیاشیم، من و محسنم

حرف اول و حرف آخرم

من محافظ جان حیدرم

 

بین کوچه ها شد مصاف من

خونه ی علی شد مطاف من

گرد روی مولا طواف من

علی اماممه

بین دود و آتیش ، به عشق حیدر ، بهشت منه

من سپاه حیدر ، پناه حیدر ، شدم یک تنه

قاهر العدو والی الولی

سینه چاکتم مرتضی علی

حرف اول و حرف آخرم

من محافظ جان حیدرم

 


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی