آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حبیب عبداللهی - خدایا شکر اینکه مادر دارم

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

واحد زیبا و دلنشین حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 95

جانباز مدافع حرم کربلایی حبیب عبداللهی

خدایا شکر اینکه مادر دارم

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


خدایا شکر اینکه یاور دارم

خدایا شکر عشق و باور دارم

خدایا شکر که سایه ای روی سرم به اسم مادر دارم

تکون نده غبار روی چادر سیاهتو بانو

نگا بکن به سینه زن هاتو ببین سپاهتو بانو

دعای نیمه ی شبت ببین که داشته اثرات بانو

تک تک این سینه زنا همه غلام پسرات بانو

ابر بارونیم دارم می بارم

سرمو روی چادرت می ذارم

تا وقتی یا زهرا ذکر لبامه

غمی ندارم

خدایا شکر اینکه مادر دارم

 

نگاهت اشک به نگامون داده

به ابر دل اذن بارون داده

شبیه یک کویریم و اشکامون به چشمامون جون داده

غریق دریاتو اسیر دست جذر و مد نکن بانو

به خاطر حسن گدا رو دست خالی رد نکن بانو

به التماس قلبای یتیممون بده جواب بانو

بذار با لفظ مادرم یه بار کنم تو رو خطاب بانو

هر کی که مادرش فاطمه باشه

گردش دنیا به یه نیم نگاشه

دنیایی که به امر مادرم نیست

میخوام نباشه

خدایا شکر اینکه مادر دارم

 

نجف باید قلب دنیا باشه

دل دنیا دست مولا باشه

همون مولا که لطفش هر کجا که هست با اسم زهرا باشه

دعای حیدر میشه شامل همه سینه زنات مادر

صف می کشن برای عاشقات ردیفه حسنات مادر

حالا که صحنت تو نجف نگین عرش حیدره مادر

کاش ببینم اسم علی زینت صحن مادره مادر

حبت مهر قبولیه نمازه

یا زهرا بهترین راز و نیازه

یک روزی شیعه واست توی مدینه

حرم میسازه

خدایا شکر اینکه مادر دارم




 

 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی