آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مسعود پیرایش - مددی فاطمه خاک پای توأم

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

شور مناجاتی حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 95

مسعود پیرایش

مددی فاطمه خاک پای توأم

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

مددی فاطمه خاک پای توام

من غلام تو و بچه های توام

سینه زن های تو همه صاحب دمن

همه ی انبیا واسه تو سینه زن

جار میزنم تویی شفیع روز محشر

مادرمی دوست دارم حضرت مادر

 

 

اعتباره برام سمت نوکری

بگو این عاشق و آخرش می بری

گریه تو روضه هات بی بی سهم منه

خونه قبر من با شما روشنه

محبت شما تو قلبمه همیشه

نفس زدن بدون نوکری نمیشه

 

مادرم فاطمه پدرم حیدره

نوکر فاطمه از دو عالم سره

اسم زیبای تو ضربان دلم

تا صدات می زنم حل میشه مشکلم

مریدتن بی بی تموم خانواده ام

کنیز تو هاجر و حوا شد و مریم

 

می زنم سینه تا منو پاکم کنی

چی میشه کربلا منو خاکم کنی

شب جمعه حرم واسه من حسرته

کربلا هر کی رفت صاحب عزته

دلم آقا میون بین الحرمینه

نوای رو لبم فقط حسین حسینه




 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی