آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی اکبری - حبیبه الله مادر دنیا

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

 

شور فوق العاده دلنشین و روضه ای حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 95

مهدی اکبری

حبیبه الله مادر دنیا



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


حبیبه الله مادر دنیا

شفیع روز محشر ِ حضرت زهرا

به سفره هامون نمک میریزه

لب تر کنه از آسمون فدک میریزه

دلم براش به شور و شین

مادر کل عالمین ، مادر اربابم حسین

دلم براش به شور و شین ، شده باز امشب

ای همه فخر انبیا ، همسر خوب مرتضی

تاب و قرار ما شبا ، امید زینب

مادر حسین ، اگه میتونی بمون

عشق مرتضی ، واسه من جونی بمون !

یا فاطمه مدد ، سیدتی سیدتی سیدتی

 

امینه الوحی ، ولیه الله

ذکر تو هر لحظه شده چراغ این راه

همسر عشق و مادر ارباب

این شبا واسه روضتم بد جوری بیتاب

شدم یه عمری نوکرت ، منم غلام پسرت

قیامتم منتظرت ، برس به دادم

ای همه عشق حسن ، دار و ندار سینه زن

یه روز میشم فدات و من دل به تو دادم

مادر حسین ، اگه میتونی بمون

عشق مرتضی ، واسه من جونی بخون

یا فاطمه مدد … سیدتی سیدتی سیدتی

 

دلم گرفته از این مدینه

چند وقته که بابام علی خونه نشینه

همش شروع از ، اون ماجرا شد

تو کوچه سد راهمون یه بیحیا شد

اومد تو کوچه راهو بست ، یه بیحیا، یه مرد پست

حرمت مادرم شکست ، به خدا سخته

یک دفعه شد رخش کبود ، فدک تو دستمون نبود

هنو نیومده چه زود ، محسنت رفته

مادرم نشست ، دست گرفت به پهلوهاش

دنبالم میگشت ، گمونم ندید چشاش




 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی