آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی اکبری - بیا و قصمو خودت روایت کن

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

شور مناجاتی امام حسین (ع)

فاطمیه اول 95

مهدی اکبری

بیا و قصمو خودت روایت کن



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


بیا و قِصَمو خودت روایت کن

حالا خودت قضاوت کن
اگه بَدم چرا هوامو داری...

آخه فدای تو چقدر فداکاری

مگه به من بدهکاری
می بخشی من رو منت نمی ذاری...

 

پشیمونم از این مسیرِ وارونه

از این که گم شده خونه
از این که از سرِ خودم زیادم...

پشیمونم ولی بازم دلم قرصه

یکی حالم رو می پرسه
تو لحظه ای که شمعِ رو به بادم...

حسین نعم الامیری

وای اگه دستمو نگیری

 



نبودی و هزار دفعه زمین خوردم

نبودی و کم آوردم
ولی همش به داد من رسیدی...

با هر کی غیرِ تو اگه که سر کردم

آخرش ضرر کردم
وقتی باشی حرومه نا امیدی...

دلِ شکسته قیمتی تره آره

صدای بهتری داره
خدا ببین چقدر دلم شکسته...

بیا و لحظه هامو آسمونی کن

بیا و مهربونی کن
بیا ببین چقدر دلم شکسته...

پشیمونم از این مسیرِ وارونه

از این که گم شده خونه
از این که از سرِ خودم زیادم...

پشیمونم ولی بازم دلم قرصه

یکی حالم رو می پرسه
تو لحظه ای که شمعِ رو به بادم...

حسین نعم الامیری

وای اگه دستمو نگیری





 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی