آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

زمینه مناجاتی با امام حسین (ع)

محمود عیدانیان

عمرم داره هدر میره بیا غلامتو بخر



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


عمرم داره هدر میره بیا غلامتو بخر

نوکر بی ارباب می میره یه بار منو حرم ببر

طاقت من سر اومده دیگه آقا خسته شدم

به اون ضریح خوشگلت بد جوری وابسته شدم

قلبم چه حالی داره

دلم هواتو داره

یک شب جمعه صحنت

عجب صفایی داره

ارباب من حسین جان

 

نمی دونم چرا دلم اسیر شهر کربلاست

نمی دونم چرا دلم خراب اون مناره هاست

گردش و رقص پرچمت دلم رو داغون می کنه

دل خرابم و حسین بی سر و سامون می کنه

بوی حرم ملیحه

عشقم فقط ضریحه

عطر سیب کرببلات

واللهه دم مسیحه

ارباب من حسین جان

 

خودت می دونی کربلا نیام چقدر در به درم

هوای کربلات حسین نمی ره یک دم ز سرم

دل دیوونمو دیگه سپرده ام دست آقام

نمی بری نبر ولی سفارش امام رضام

قلبم چه بی قراره

هوای گریه داره

اشکای این نوکرت

مثه ابر بهاره

ارباب من حسین جان

 


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی