آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

رضا شیخی - گل یاس جوون من همسر مهربون من

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

زمینه روضه ای حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 95

رضا شیخی

گل یاس جوون من همسر مهربون من

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

گل یاس جوون من همسر مهربون من

از جدایی دم نزن ای ماه قامت کمون من

مثه تو من زمین گیرم دیگه از زندگی سیرم

مضطر و زار و دلگیرم مرو ز خانه

بی تو همواره می گویم ، کجا می ری پرستویم

خونه تاریکه بانویم مرو ز خانه

روی صورتت گلگونه ، حیدر از چشات می خونه

داری میری از این خونه

زهرا مرو زهرا

 

بیقرارم برای تو برای بچه های تو

شده شرمنده فاطمه که نمونده به پای تو

ذره ذره تو می سوزی آروم آروم من آب میشم

پر درد و عذاب میشم منو حلال کن

نفسم حبسه تو سینه ، تو دلم غصه میشینه

دیگه چشمام نمی بینه ، منو حلال کن

افتادم دیگه تو بستر ، بچه هام میشن بی مادر

کن منو حلال یا حیدر

زهرا مرو زهرا

 

 


**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی