آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مسعود پیرایش - دستمو بگیر زمین نیفتم

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

شور مناجاتی امام حسین (ع) و مدافعان حرم

مسعود پیرایش

دستمو بگیر زمین نیفتم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


دستمو بگیر زمین نیفتم

نرم از درت به هیچ طریقی

دل بریدم از همه تو دنیا

همه جوره تو واسم رفیقی

ممنونم تو زمره ی گداها

این غلامو به حساب میاری

اگه روم خیلی زیاده اینو

رو حساب بدی هام بذاری

آقا جونم مهربونم یه خواهش دارم ازت فقط همین

با پدر مادرم آقا دعا کن حرم بیام یه اربعین

اگه میشه رو به رواه کن احوالمو

اگه میشه بده روزی سالمو

اگه میشه یه نظر یه گوشه نگاه

ازم بساز یه رسول ترک سر به راه

 

عشق منی همه ی دنیامی حسین

 

به کدوم کارام بنازم آقا

سر وقت نیست نمازام یه مدت

شاید از چشم تو افتادم که

توی روضه هات میام به ندرت

ندارم اشک درست و درمون

کاره چشمام همیشه گناهه

نگاهامو کنترل نکردم

نامه ی اعمال من سیاهه

هر جوری بود اومدم زود تو رهام نکردی به حال خودم

تا زمین خوردم آقا زیر شونمو گرفتی پا شدم

دوستت دارم حالا که هستم سر به زیر

به خاطر مادرت رو از من نگیر

دوستت دارم قربون شیش گوشت برم

با مادرم منو راهی کن تا حرم

 

عشق منی همه ی دنیامی حسین

 

دور تو خیلی آقا شلوغه

از وهب ها و زهیر و عابس

با نگاه نافذت همیشه

طلایی کردی دلا رو از مس

حالا که بازه دره شهادت

نمیشه آروم دلم به قرآن

رفیقم مدافع حرم شد

منم آرزو به دل حسین جان

بیقرارم گله دارم منو هیچکی سوریه نمی بره

به خدا که سخته واسم حرم خواهرتون تو خطره

عرضه ندارم همین علت کافیه

گرمه سرم میون بیت و قافیه

هی خودمو می کنم اینجوری مجاب

میشم با اذن بی بی زینب انتخاب

 

عشق منی همه ی دنیامی حسین





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 





 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی