آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی کمانی - در تب و تابم

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

در تب و تابم یه در نایابم

آخه من کلب دختر اربابم

نوکرم آقا در به درم آقا

السلام امشب ساکن کربلام

تویی دنیامو من تو ور میخوامو

خیلی دوست دارم شش گوشه آقامو

نفس نفس میگم من با شور و شین

سرم فدای مولانا حسین

عمریه مبهوت اعجاز توأم

تو پادشاهی من سرباز توأم


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

در تب و تابم یه در نایابم

آخه من کلب دختر اربابم

نوکرم آقا در به درم آقا

السلام امشب ساکن کربلام

تویی دنیامو من تو ور میخوامو

خیلی دوست دارم شش گوشه آقامو

نفس نفس میگم من با شور و شین

سرم فدای مولانا حسین

عمریه مبهوت اعجاز توأم

تو پادشاهی من سرباز توأم

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی