آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین سیب سرخی - ای نگار من شکسته قامت بهار من

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ

واحد روضه ای حضرت زهرا (س)

فاطمیه دوم 95

حسین سیب سرخی

ای نگار من شکسته قامت بهار من



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
 

ای نگار من شکسته قامت بهار من

چشاتو وا کن قرار من

یه رحمی بر حال زار من

در برابرم فدا شدی یار و یاورم

پر از خونه دیده ی ترم

خمیده ای یاس پرپرم

قاتل حیدر شده همین میخ داغ در

میون کوچه پر از شرر

جدال تو با چهل نفر

پیش چشم من شده خونی ابروی یارم

یکی زد بر پهلوی یارم

یکی زد بر بازوی یارم

نمی بینی یک زن تنها زیر دست و پا بر زمینه

نزن آخه قنفذ نامرد زینب من داره می بینه

نزن آخه بی هوا نامرد یاس حیدر از شاخه بشکست

همین دیروز پشت در آخه محسنش رو هم داده از دست

وای مادرم مادرم وای مادرم زهرا

 

پیش چشم من چرا هر دم چادر سرت

که بوی خونِ رو پیکرت

شده خونی کل معجرت

از غم کوچه چیو مخفی می کنی از من

بگو زهرا چی شده حسن

شبا تو خواب هی می گه نزن

می ری و دیگه دل زینب میشه غمخونه

حسن بی تو دل پریشونه

حسین شبا تشنه می مونه

مادر حسین خودت گفتی بی کس و تنهاست

سرش یک روز بر روی نی هاست

سر غارت پیکرش دعواست

مرو زهرا بی تو این تنها توی خونش حتی غریبه

شدم دیگر بی کس و مضطر ذکر حیدر امن یجیبه

شنو زهرا التماسم را بر غریبان خانه رحمی

بزن بازم موی زینب را شانه با این دستان زخمی

وای مادرم مادرم وای مادرم زهرا

 

میرسه دمی ، دمی که دل مست و مدهوشه

ز جام تو باده می نوشه

می گرده هی دور شش گوشه

غرق در کرم ، سلام می دم از دم حرم

به جانب صاحب علم

به اون مشک و دستای قلم

مزد نوکری ، برا نوکر بیش از این باشه

ز دست زهرا همین باشه

زیارتِ اربعین باشه

جامون خالی به عجب حالی پیش تو قلبم جا بمونه

شب جمعه مادرت زهرا روضه ی گودال و می خونه

بیا آقا وقت جون دادن کوله بارم پر از گناهه

دم آخر چشمای نوکر ، مهربون اربابم به راهه

جانم حسین حسین من جانم حسین حسین جان






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی